Joskus verkkokaupan lippuosto saattaa valitettavasti epäonnistua. Virhetilanne johtuu siitä, ettei lipunmyyntijärjestelmä saa vahvistusta verkkopankissa/maksukortilla suoritetusta maksusta, esimerkiksi kun maksamiseen varattu aika (15 min.) ylittyy tai yhteys katkeaa, ennen kuin selain palaa verkkopankista/korttimaksusivulta Finnkinon verkkopalveluun.
Jos saat virheilmoituksen tai oston vahvistussivu ei aukea maksamisen jälkeen, tarkista Omalta sivulta tai sähköpostistasi onko osto kuitenkin onnistunut.
Jos maksamasi osto ei näy Omalla sivulla tai et ole saanut oston vahvistussähköpostiviestiä, osto on valitettavasti peruuntunut. Palautamme epäonnistuneeseen ostoon liittyvän aiheettoman veloituksen pankkitilillesi/maksukortille mahdollisimman nopeasti.
Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected]
Jos sinulle on sattunut näytöksen valinnassa virhe ja olet ostanut liput väärään näytökseen, voit korjata asian peruuttamalla ja vaihtamalla liput Finnkinon lippukassalla ennen sitä näytöstä, johon olet liput ostanut. Jälkikäteen peruutusta ei voida suorittaa, eli käyttämättä jääneitä lippuja Finnkino ei korvaa uusilla lipuilla. Huom. Jos osto on tehty sarjalipulla, yrityslipulla tai hyvityslipulla joka ei enää lipun vaihtamisen hetkellä ole voimassa, voi näytöstä vaihtaa vain alkuperäisen näytöspäivän muihin näytöksiin.
Huom. Ostettujen lippujen peruutusta ja/tai vaihtoa ei ole mahdollista käsitellä Verkko-oston virheilmoitus -lomakkeen välityksellä.