Verkko-ostojen virhetilanteet
 

 

Osto epäonnistui, mutta maksu on veloitettu

Joskus verkkokaupan lippuosto saattaa valitettavasti epäonnistua. Virhetilanne johtuu siitä, ettei lipunmyyntijärjestelmä saa vahvistusta verkkopankissa/maksukortilla suoritetusta maksusta, esimerkiksi kun maksamiseen varattu aika (15 min.) ylittyy tai yhteys katkeaa, ennen kuin selain palaa verkkopankista/korttimaksusivulta Finnkinon verkkopalveluun.

Tarkista ensin!

Jos saat virheilmoituksen tai oston vahvistussivu ei aukea maksamisen jälkeen, tarkista Omalta sivulta tai sähköpostistasi onko osto kuitenkin onnistunut.

  • Onnistuneen lippuoston tiedot näkyvät Oman sivun "Ostetut liput" -kohdassa sekä sähköpostiosoitteeseesi lähetetyssä oston vahvistusviestissä.
  • Onnistuneen E-sarjalippuoston jälkeen E-sarjaliput näkyvät Oman sivun "E-sarjaliput" -kohdassa. Oston vahvistus lähetetään sähköpostiosoitteeseesi.
  • Onnistuneen tulostettavien sarjalippujen oston tai herkkulippuoston jälkeen liput saapuvat sähköpostiisi oston vahvistussähköpostin pdf-liitteenä ja löydät oston tiedot myös Omalta Sivulta (Ostot).

Mikäli lippuja ei löydy...

Jos maksamasi osto ei näy Omalla sivulla tai et ole saanut oston vahvistussähköpostiviestiä, osto on valitettavasti peruuntunut. Palautamme peruuntuneeseen ostoon liittyvän aiheettoman veloituksen pankkitilillesi/maksukortille mahdollisimman nopeasti eli noin viikon kuluessa.

  • Täytä alla oleva Verkko-oston virheilmoitus -lomake. Lomakkeen tiedot lähetään Finnkinon asiakaspalvelun käsiteltäväksi.
  • Osta liput uudestaan.

Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@finnkino.fi.
 

Ostajan oma virhe: liput ostettu väärään näytökseen

Jos Sinulle on sattunut näytöksen valinnassa virhe ja olet ostanut liput väärään näytökseen, voit korjata asian peruuttamalla ja vaihtamalla liput Finnkinon lippukassalla ennen sitä näytöstä, johon olet liput ostanut. Jälkikäteen peruutusta ei voida suorittaa, eli käyttämättä jääneitä lippuja Finnkino ei korvaa uusilla lipuilla.

Huom. Ostettujen lippujen peruutusta ja/tai vaihtoa ei ole mahdollista käsitellä Verkko-oston virheilmoitus -lomakkeen välityksellä.

Verkko-oston virheilmoitus

Yhteystiedot
Jos maksoit verkkopankissa, ilmoita seuraavat tiedot: