Verkko-ostojen virhetilanteet

Osto epäonnistui, mutta maksu on veloitettu

Joskus verkkokaupan lippuosto saattaa valitettavasti epäonnistua. Virhetilanne johtuu siitä, ettei lipunmyyntijärjestelmä saa vahvistusta verkkopankissa/maksukortilla suoritetusta maksusta, esimerkiksi kun maksamiseen varattu aika (7 min.) ylittyy tai yhteys katkeaa, ennen kuin selain palaa verkkopankista/korttimaksusivulta Finnkinon verkkopalveluun.

Jos saat virheilmoituksen tai oston vahvistussivu ei aukea maksamisen jälkeen, tarkista Omalta sivulta tai sähköpostistasi onko osto kuitenkin onnistunut.

  • Onnistuneen lippuoston tiedot näkyvät Oman sivun Lippuostot-kohdassa ( Ostetut liput) sekä sähköpostiosoitteeseesi lähetetyssä oston vahvistusviestissä.
  • Onnistuneen E-sarjalippuoston jälkeen e-sarjaliput näkyvät Oman sivun E-sarjaliput -kohdassa ( E-sarjaliput). Oston vahvistus lähetetään sähköpostiosoitteeseesi.
  • Onnistuneen tulostettavien sarjalippujen oston tai herkkulippuoston jälkeen liput saapuvat sähköpostiisi oston vahvistussähköpostin pdf-liitteenä ja löydät oston tiedot myös Omalta Sivulta ( Ostot).

Jos maksamasi osto ei näy Omalla sivulla tai et ole saanut oston vahvistussähköpostiviestiä, osto on valitettavasti peruuntunut. Tee osto siinä tapauksessa uudestaan. Palautamme peruuntuneeseen ostoon liittyvän aiheettoman veloituksen pankkitilillesi/maksukortille mahdollisimman nopeasti eli noin viikon kuluessa.

Toimi seuraavasti hyvityksen saamiseksi:

  • Täytä alla näkyvä verkko-oston virheilmoitus -lomake. Klikkaa Lähetä ja lomakkeen tiedot lähetään Finnkinon asiakaspalvelun käsiteltäväksi.
  • Osta liput uudestaan.

Ostajan oma virhe: liput ostettu väärään näytökseen

Jos Sinulle on sattunut näytöksen valinnassa virhe ja olet ostanut liput väärään näytökseen, voit korjata asian seuraavalla tavalla:

  • Peruuta ja vaihda liput Finnkinon lippukassalla ennen sitä näytöstä, johon olet liput ostanut.
  • Jälkikäteen lippuja ei voi peruuttaa, eli Finnkino ei korvaa käyttämättä jääneitä lippuja uusilla.
Ostettujen lippujen peruutusta ja/tai vaihtoa ei ole mahdollista käsitellä oheisen lomakkeen välityksellä.

 

Yhteystiedot
  1. Maksutapa:


Jos maksoit verkkopankissa, ilmoita seuraavat tiedot:
  1. Voit kirjoittaa tähän lisätietoja: