Finnkino Lab -asiakkuusohjelma

 
Mikä on Finnkino Lab?
 
Finnkino Lab on Finnkinon asiakkuusohjelma, eli kanta-asiakasohjelma. Se on suurten tunteiden yhteisö, jonka jäsenenä koet ainutlaatuisia elämyksiä ja saat henkilökohtaisia etuja.
 Liity Finnkino Labiin 
 
Miksi nimi Finnkino Lab?
 
Finnkino Lab on alun perin ollut Finnkinon työntekijöiden ja asiakkaiden yhteinen kehitysfoorumi. Nyt laajennamme onnistunutta kokeilua asiakkuusohjelmaksi, ja kutsumme kaikki suurten elokuvakokemusten ystävät mukaan yhteisöömme.
 
Miten ohjelmaan voi liittyä?
 
Ohjelmaan liitytään verkkosivulla www.finnkinolab.fi täyttämällä sivun liittymislomakkeeseen yhteystiedot. Tämän jälkeen asiakas saa sähköpostiinsa vahvistusviestin, jossa pyydetään vahvistamaan liittyminen klikkaamalla viestissä olevaa linkkiä. Kun liittyminen on vahvistettu, liittymisetu lähetetään jäsenen sähköpostiin. Liittyminen on maksutonta. Liittymisen yhteydessä ei luoda erillisiä tunnuksia tai salasanaa.
 
Ovatko uutiskirjetilaajat automaattisesti Finnkino Labin jäseniä?
 
Uutiskirjetilaajat eivät ole automaattisesti Finnkino Labin jäseniä, vaan heidän tulee hyväksyä asiakkuusohjelman ehdot liittyäkseen jäseniksi.
 
Kerääntyykö ohjelmasta pisteitä?
 
Ei.
 
Onko ohjelmassa tasoja?
 
Ei.
 
Onko ohjelmassa jäsenkorttia?
 
Ei, asiakkaiden tunnistaminen perustuu etukoodeihin, jotka jäsen vastaanottaa sähköpostiinsa. Lippu- ja herkkuedut ovat lunastettavissa teatterin kassalta ja/tai verkkokaupasta etukoodilla.
 
Mitkä ovat ohjelman edut?
 
Jäsenenä koet ainutlaatuisia elämyksiä ja saat henkilökohtaisia vaihtelevia etuja. Saat ensimmäisten joukossa tiedon mm. ensi-illoista, ennakkomyynneistä, erikoisnäytöksistä, vanhenevista sarjalipuista sekä Finnkinon kampanjoista. 
 
Miten edut voi lunastaa?
 
Jäsen vastaanottaa edut sähköpostiinsa. Lippu- ja herkkuedut ovat lunastettavissa teatterin kassalta ja/tai verkkokaupasta sähköpostiin toimitettavalla etukoodilla.
 
Onko verkkokaupan asiakasprofiili sama kuin asiakkuusohjelman jäsenprofiili?
 
Finnkino Labin ja verkkokaupan asiakasprofiilit ovat eri profiileja. Tämän vuoksi jäsenedut lunastetaan erilaisilla etukoodeilla, jotka toimitetaan sähköpostilla.
 
Miten sähköpostiosoitteen voi päivittää?
 
Asiakas pääsee päivittämään asiakkuusohjelman profiiliaan klikkaamalla sähköpostin alaosasta löytyvää Päivitä tietoja -linkkiä. Jos asiakkaan sähköposti on muuttunut, sen voi päivittää olemalla yhteydessä osoitteeseen www@finnkino.fi.
 
Miten ohjelman markkinointiviestinnän voi perua?
 
Helpoin tapa on perua uutiskirjetilaus. Se onnistuu klikkaamalla sähköpostin lopussa olevaa ”Peruuta uutiskirjetilaus” -linkkiä. Asiakkuusohjelman jäsenyys on sidottu markkinointilupaan, sillä jäsenetujen toimittaminen tapahtuu sähköpostilla. Perumalla jäsenviestinnän, ei asiakas voi vastaanottaa jäsenetuja ja täten peruu myös jäsenyytensä ohjelmassa.
 
Miten jäsenyyden voi irtisanoa?
 
Jäsenyyden voi irtisanoa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@finnkino.fi. 
 
Miten Finnkinon uutiskirjeen voi tilata?
 
Jotta asiakas voi tilata uutiskirjeen Finnkinolta, tulee hänen liittyä Finnkino Labin jäseneksi.


 

Maistuva tervetuloetu

​> Lue lisää

 

Superpäivä jäsenille

​> LIPUT

 

Irtokarkit -20%

​> Lue lisää

 

Isot nachot pienen hinnalla

​> Lue lisää